ציוד מכני הנדסי

תוכן עניינים

כמה עולה שופל?

אם אתה בדרך לקנות שופל חדש – זה המאמר שצריך לקרוא

עולם השופלים למכירה של CASE האמריקאית הוא עולם מרתק המכיל המון פרטים חשובים שהופכים נושא בנאלי כמו "שופל למכירה" למרתק לא פחות מהפעלת הציוד המכני ההנדסי האדיר הזה.

השופל או היעה אופני הוא "הבריון" של עולם הציוד המכני ההנדסי הוא הנציג של הציוד ההנדסי הכבד. השופל מפנה עפר, השופל מעמיס משאיות, השופל מזיז סלעים עם שרשראות ומפעיל ציוד נילווה כמו מזלג שהופך אותו למלגזה ועוד ועוד בעזרת ערכת ריתום מהיר, למשל.

ישנם המון גורמים המשפיעים על המחיר הסופי של שופל המוצע למכירה על ידי יבואן כמו פריסבי (קרסו לשעבר), כי בניגוד למכירת שופל מיד 2, כשרוכשים שופל חדש מהיבואן, ניתן לעשות מספר רב של התאמות בעת ההזמנה כדי להתאים את השופל אותו אתם מעוניינים לרכוש ישירות לצרכים של העסק שלכם.

איזה דגם לבחור

  • הגורם המשפיע ביותר על עלות של שופל למכירה הוא…..הדגם של השופל.

השופלים של קייס מגיעים על גלגלים עם מספרי דגמים G321 עד G 821. באתר החברה האמריקאית מצוין שיש שופלים קטנים ושופלים גדולים וככל שהמספר דגם של השופל גבוה יותר הוא גדול יותר, חזק יותר, בעל מנוע עוצמתי יותר ובעל תכונות מתקדמות יותר ומכאן גם נובע שהמחיר יקר יותר.

  • טיפולים לאחר קנייה – השופל של קייס שקניתם מגיע עם תצורת טיפול ייחודית של רק כל 100 שעות (ולא מחזורים קצרים כמו של חלק מהמותגים המיובאים לארץ) אופציה מעניקה לכם חסכון עצום בזמן ופרודוקטיביות גבוהה. אנחנו ממליצים לכם להשתמש בחלקים המקוריים של CASE ארה"ב, כדי להפיק את המקסימום מהשופל החדש שלכם.
  • צמיגים הם גורם נוסף שמשפיע על מחיר השופל בזמן ההזמנה. השופלים מגיעים מהיבואן עם צמיגי מסוגL3 , אל הסרנים של השופלים הגדולים של קייס יכולים לקבל גם צמיגי L5 שהם צמיגי שטח מובהקים, העמידים מאוד בפני נקבים. לכן, בזמן ההזמנה חשוב לשתף את איש המכירות במקומות בהם השופל שלכם צריך לעבוד, כדי להתאים את הצמיגים לשימוש בשטח שלהם.
  • מאוורר מתהפך – חשוב מאוד שתוודאו שכמו בדגמי השופלים המתקדמים של חברת CASE האמריקאית, השופל שאתם בודקים מכיל מאוורר מתהפך לקירור אופטימלי בכל מצבי התנועה של השופל. זהו פרט כביכול שולי אבל הוא מונע התחממות של השופל בעת מאמץ גדול ומאפשר זרימת והמשכיות של העבודה גם בתנאי חוץ.
  • נקודת PTO נוספת – השופלים של קייס מגיעים למכירה עם שלוש נקודות הידראוליות. שתיים לכף ושלוש לאביזר נוסף כפי שציינו מעלה. אם יש לכם צורך בנקודת PTO נוספת חשוב לעדכן את יועץ המכירות של פריסבי – קייס בזמן ההזמנה. כל נקודה כזו היא בתוספת תשלום כמובן.
  • אביזרים נוספים – על כף השופל ניתן להתקין מספר אינסופי של אביזרים שונים ומשונים ממטאטא ומזלג ועד מקצצי שיחים ועוד. גם כאן חשוב להבין את השימושים השונים ולהתאים את האביזר הנכון לשופל. חשוב לבדוק שהאביזר מתאים לפעולה של ריתום מהיר ולסט של השופל של קייס.
  • תאורה סביבתית – השופלים של קייס מגיעים עם תאורה מעולה. פרוז'קטורים חזקים מאירים את סביבת העובדה של השופל באור חזק מקדימה מאחור ומכל הצדדים, כאן שכאן אין השפעה על המחיר של שופל חדש.
  • כיסא ריכוך – למרות שלרוב התנועה של השופל היא בתוך שטח העבודה ניתן לפנק את מפעיל השופל שלכם בכיסא ריכוך בתוספת תשלום. הכיסא ירכך בעת נסיעות את תנועות השטח עליו נוסע השופל של קייס ויהפוך את הנהיגה בשופל למרחקים ארוכים ליותר נעימה. כיסא הריכוך מגיע עם מספר אפשרויות להתאמה אישית של הישיבה ורמת הריכוך של הבוכנה ההידראולית בציוד המכני ההנדסי המתקדם שרכשתם.
  • אזעקה – איתור – עלוקה – השופל של קייס הוא כלי עבודה לא זול וחשוב ולכן צריך להגן עליו בכל האמצעים הנדרשים. השופלים של קייס מותאמים להתקנה של מגוון מערכות איתור ואזעקה וניתן להסליק בו מבחר מתקנים ועלוקות מיצרנים שונים. בזמן הזמנת השופל שלכם התייעצו עם יועץ המכירות של פריסבי (לשעבר קרסו) לגבי אפשרויות המיגון וההתראה שאנחנו ממליצים עליהם וננסה למצוא לכם את ההתאמה והפתרון יחד עם חברות האזעקות לשופלים עמם אנחנו משתפים פעולה.

איך מבררים את הפרטים והמחיר של השופל?

השופל הבא שלכם מחכה במלאי של פריסבי ברחוב האורגים 34 חולון.

כל מה שנשאר זה להתקשר 5245* ולקובע פגישה עם אחד מאנשי המכירות המעולים שלנו!

המלאי זמין – משלמים ומתחילים לעבוד!

 

 

לקבלת הצעה משתלמת השאירו פרטים:​