ציוד מכני הנדסי

תוכן עניינים

המחפרון של קייס

החלטתם לקנות מחפרון חדש של קייס – CASE? מזל טוב!

בחרתם נכון. הלכתם על איכות ועל חברה אמריקאית גדולה וותיקה CASE – קייס.

המחפרון של החברה האמריקאית הזו שסוג של "המציאה" את הטרקטור עם הכף מקדימה מיובאת לישראל על ידי אחד מיבואני הרכב הגדולים והוותיקים בישראל – פריסבי (לשעבר קרסו), שמעבר למחפרון חדש ומעולה נותנת לרוכשים רשת ביטחון של שירות וחלפים כמו שרק חברה גדולה וותיקה יכולה לתת.

ועכשיו הגיע הזמן לספר לכם קצת על המחפרון של קייס – CASE.

בישראל משווק הדגם האחרון, הכי חזק והכי מתקדם של המחפרון הוותיק בתעשייה הבניה 580SV. לא סתם קוראים לו המלך של אתרי הבניה.

  • למחפרון של קייס יש 113 כוחות סוס. הוא מגיע עם זרוע חפירה ארוכה, "בום" מאריך וריתום מהיר, ויכולת חפירה לעומק של מעל 4 מטר.
  • למחפרון של קייס יכולת דיוק ייחודית לחזור לנקודת החפירה בצורה מדויקת אחרי צידוד הזרוע האחרית מצד לצד. היכולת הזאת נקראת ProControl והיא פיתוח של חברת קייס.
  • בקניית מחפרון של קייס מפריסבי תקבלו 2 כפות ( 40 ו – 60 ), וריתום מהיר מכני. כף המעמיס יכולה להכיל 1.1 קוב ויכולה להרים את הכף לגובה בזמן של ב-3.4 שניות בלבד ולרוקן את הכף המלאה ב – 2.3 שניות (לפי נתוני היצרן).
  • יכולת הרמה – השימוש במחפרון הוא לא רק לחפירה באתר העבודה או הבנייה. מחפרון משמש לעיתים להעברת משקל כבר ממקום למקום ולכן המחפרון מדגם 580SV בנוי להרים בזרוע האחורית עד 1.5 טון בקירוב וזרוע המעמיס יכולה להרים קצת פחות מ-3.5 טון (נתוני יצרן).
  • נתון מעניין במחפרון של קייס הוא שהוא מיוצר עוד מהמפעל להכיל עוד הרבה כלים פנאומטיים מקצועיים להשלמת העבודה כגון: פטיש פנאומטי, קאטר, צבת, מזלג ועוד.

מה שהופך את המחפרון של קייס – CASE לשותף האידיאלי במגוון מקומות ושטחי עבודה מאתר הבנייה, אתר סלילת כבישים ואפילו במשק החקלאי. הוורסטיליות היא כאן הכרחית!

מחפרון של קייס פרטים נוספים

  • תחזוקה בשטח? אין בעיה. פעלת תחזוקה בסיסיות יכולת לעשות כמעט ללא כלי עבודה: מפילטרים בהברגה ועד דלתות שירות נגישות וקלות לפתיחה.
  • תא מפעיל מעולה ונוח וכפתורים ייחודיים – יש! למפעיל במחפרון של קייס – CASE יש חיים קלים! כשהוא צריך, תוך 4 שניות הוא מקבל תוספת כוח מבלי ללחוץ על כלום.
  • בטיחות מפעיל – לתא המפעיל במחפרון מובילות מדרגות רחבות וידיות אחיזה חזקות, הפתח גדול ונוח ואין צורך להידחק למושב. סינון רעשים מעולה וראות מעולה ביום לצד עשרה (10!) פנסי עבודה בלילה נותנים למפעיל המחפרון אפשרות לראות ולדעת בכל נקודה איפה הכף נמצאת ומה יש לבצע בבטיחות רבה.

אז כשאתם חושבים על מחפרון איכותי, אתם צריכים לחשוב CASE – קייס, כי רק למחפרון הזה, מלך האתר, יש אפשרות לתת לכם את כל מה שאתם צריכים במגוון סביבות עבודה משתנות, כולל מעטפת שירות במחיר מעולה ואיכות שלא מתפשרת לאורך שנים!

 יצירת קשר בנושא מחפרונים של קייס

התקשרו עכשיו כדי לשמוע מה אנחנו מציעים על המחפרון 580SV של קייס – CASE – 5245*

לקבלת הצעה משתלמת השאירו פרטים:​