ציוד מכני הנדסי

תוכן עניינים

מה היא נפת פסולת: שימושים ודגשים בקניה

כמעט בכל אתר שמתבצעת בו חפירה, הריסה או בניה, תמצאו ציוד מכני הנדסי "תלת ראשי" רוטט.

זוהי, ללא ספק, נפת הפסולת, הכלי המשמעותי ביותר במיון, סילוק ומחזור חומרים, אגרגטים ועוד כל מיני מהשטח עצמו ומהפסולת שנוצרת מהלך עבודות החפירה, הריסה וכו'. היכולת לקחת עפר, טעון מינרלים, פסולת מאתר הריסה או צביר חומרים ולמיין אותו לשימוש ומכירה חוזרת היא מה שגורמת לקבלנים ויזמים בכל העולם להשקיע את מיטב כספם בנפת פסולת איכותית מתוצרת פאוארסקרין – POWERSCREEN , כדי לקבל חלק מההשקעה חזרה. כן, נפת הפסולת קשוחה ועמידה שווה לכם כסף.

איך עובדת נפת פסולת?

שלא בשונה מנפת חול, גם כאן מתבצע סינון בעזרת רטט על ידי רצועות.

  1. תהלים הסינון מתחיל בהעמסת הגלם לתוך ההופר – שהוא הראשון בתהליך, לנות הפסולת של פאוארסקרין הופר עם "הרחבות" הנפתחות בצורה הידראולית כדי למזער נפלית גלם בזמן העמסתו על נפת הפסולת משופל, מחפרון או כל כלי מכני הנדסי אחר המתאים למלאכה. כמו כן ניתן לפתוח את דלת ההופר האחורית של ההופר להזנה ישירה בלי בעיה.
  2. קופסת סינון או הבוקס – שמה מתחיל תהליך הסינון שהוא מאוד חזק ואגרסיבי בגלל אופי החומרים המדובר. ניתן להתאים כיסוי מסנן שונים???? וניתן לתאים את זווית המסנן בצורה הידראולית. עצם זה שהמסנן בנפות הפסולת של פאוארסקרין ארוך יותר, מאפשר סינון חומרים יותר יעיל.
  3. המסועים – לרוב יהיו בין 2-4 מסועים שונים, שיקבעו את רמת הסינון והם דואגים קיטון בגודל המדיה המסוננת ככל שעוברים ממסוע למסוע, כלומר למסוע הראשי יגיעו החומרים הגדולים ביותר אחרי הפרדה, למסוע השני יגיעו חומרים בגודל בינוני ולמוסע האחרון בנפת הפסולת יגיעו חומרים בסינון יותר "עדין".
  4. יחידת ההנעה – המנוע של נפת הפסולת חייב להיות חזר ולפלוט כמה שפחות מזהמים בשטח העבודה ולדעת לנצל כל טיפה של אנרגיה בחיסכון אופטימלי לתנאי הסינון והשטח. ובזה פאוארסקרין POWERSCREEN מצטיינת.

נפת פסולת היא יצור קשוח שעובר תלאות רבות, אבל כשמתחילים את הבירור לקראת רכישת נפת פסולת חדשה (או משומשת) חשוב לדעת מה עומד מאחורי כל נפת פסולת המיובאת לישראל ומה היתרונות של הדגמים השונים:

נפת הפסולת של חברת פאוארסקרין POWERSCREEN

נפת הפסולת של חברת פאוארסקרין POWERSCREEN  מיובאות לישראל על ידי יבואן רכב מהגדולים בישראל – פריסבי (לשעבר קרסו), שדואג מעבר למכירת הכלים ההנדסיים הכבדים הללו לשירות תיקונים בשטח או במוסכי החברה, לזמינות של חלפים ולייעוץ מקצועי לפי הצורך.

כיום מיובאים מהמפעל באירלנד של פאוארסקרין POWERSCREEN שני דגמים של נפות פסולת חזקות עמידות וקשוחות שלא רועדות (או בעצם כן) מאבנים, מתכות, חול, סלעים, עפר ומה לא.

  1. Titan 1800– נפה משנית עם יכולת לתפקד כנפה ראשית, בגלל שהיא קשוחה ויכולה להתמודד עם החומרים הקשים ביותר כגול פסולת סינון חומר גס. מתאימה לפסולת בניין, עץ, חול, חצץ ואגרגטים
    1. בעלת מנוע דיזל או חשמל בעל כוח סוס המתחיל ב-111 כוחות סוס (תלוי מנוע בהזמנה
    2. משפך (הופר) ענק בנפח 6.8 קוב
    3. גישה נוחה לרשתות – להחלפה או פינוי
    4. גישה נוחה לאחזקה – מיקומי פתחים נגישים, מעקב בטיחות
    5. פתיחה מהירה (כ-15 דקות עד להתחלת עבודה):קומפקטית בהובלה רוחב בהובלה96 מ', אורך בהובלה15.38 מ', גובה בהובלה 3.39 מ'
    6. שלושה מסועים – לשלושה גדלי תוצרים, גס, בינוני ועדין אם במיון או במחזור.
  1. Titan 2100– נפה חדשנית יכולה להיות נפה ראשונית או שניונית. מתאימה מאוד לחפירות, מחצבות, מחזור ואגרגטים
    1. הופר ענק – של כמעט שמונה קוב
    2. תיבת סינון ענקית – עם תוספת ייחודית לניפוי חומרים קשים כמו פסולת בניין.
    3. תפוקה גבוהה במיוחד – חיית סינון עד 700 טון לשעה.
    4. מנוע חזק וחסכוני – צריכת דלק מינימלית ב – 2,200 סל"ד
    5. פתיחה הידראולית של צדי המזין
    6. גישה נוחה לרשתות – להחלפה או פינוי
    7. גישה נוחה לאחזקה – מיקומי פתחים נגישים, מעקב בטיחות

עובדה חשובה היא שנפות של פאוארסקרין Powerscreen מיוצרות ידנית באירלנד לפי דרישות הלקוח ועוברות בקרת איכות מאוד קפדנית, בשל ההבנה שיום בשטח ללא עבודה הוא הפסד כסף.

רוצים להיות הכי חזקים בשטח, עם נפת פסולת קשוחה עם תפוקות מדהימות היכנסו עכשיו לאתר והשאירו פרטים או התקשרו 5245*

לקבלת הצעה משתלמת השאירו פרטים:​