תוכן עניינים

מיני מחפרון – ציוד מכני הנדסי קטן, יעיל וקשוח!

הוא יודע לעשות הכל: חפירה, העמסה, פריקה ושפיכה מהיום שהמציאו את העפר.

וכמה שמות יש לו: מיני באגר, מיני מחפרון, מיני מחפרון זחלי, מחפר זחלי זעיר, מיני מחפר ובטח ישנם עוד כמה.

סדרת ה-CX של CASE, ענק הציוד המכני ההנדסי מארצות הברית, מובילים את שוק המיני מחפרונים על זחלים (מיני באגרים) הקטנים כמעט בכל פרמטר ששווה לבדוק לפני קניה.

עם המון אפשרויות להתאמה והפעלת המיני מחפרון (מיני באגר) הכי קטן של CASE עושה כל כך הרבה בשטח ובאתר הבנייה ובצידי הכבישים, שקשה להאמין שאין לכם אחד כזה בצי הציוד ההנדסי שלכם.

פריסבי (בשמה הקודם קרסו מוטורס) היבואנית של קייס מייבאת מספר סוגים של מיני באגרים מסדרת ה-CX כדי להתאים לתצורת העבודה ייחודית שלכם וציוד המכני ההנדסי אותו אתם מחפשים למגוון העבודות אותו אתם מבצעים. כדי לקבל יותר כיוון חשוב שתדעו שהמספר שמופיע ליד האותיות CX מסמל את ההספק (בקירוב) של הכלי בכוחות סוס, כלומר כמה חזק המיני באגר.

לקייס יש סדרה מעולה של באגרים ומיני באגרים בגדלים שונים ולמבחר שימושים אז כשאתם מחפשים מיני באגר (מיני מחפרון) חדש – יש לנו בפריסבי מה להציע לכם, יחד עם שירות תיקונים ושירות חלפים מקוריים בתמיכה בלעדית של היבואן, כמובן.

אז מה הוא בעצם מיני באגר (מיני מחפרון)?

כמו אחיו הבאגרים הגדולים, אחד התפקידים העיקריים של המיני באגר הוא לחפור ולשפוך עפר מצד אחד ולהעמיס אותו על כלי תעבורה אחד מצי הציוד המכני ההנדסי שלכם. המיני מחפרון, נכנס למקומות קטנים ואפילו בתוך קומות בנויות, בגלל ממדיו הקטנים והיכולת לשנע אותו ממקום למקום בקלות. את המיני הזעיר או הקטן ביותר שאנו מציעים למכירה ניתן למצוא חופר בגינות, בלובי של בנייני מגורים ולצדי כבישים עמוסים.

בגלל שהיצרן האמריקאי הוותיק מבין לעומק את עבודת המפעיל ואת הצרכים שלו, הוא הטעין את המיני באגרים שלנו בכמות טכנולוגיה ומחשבה שלא מביישת כלים כבדים ויקרים יותר.

מיני מחפרון CASE תכונות עיקריות

  • המחשבה על נוחות התפעול של האביזרים המחוברים לכף המיני מחפרון, בעזרת לחצן רולר מיוחד
  • הורדת הילוכים אוטומטית כשהמיני מחפרון נוסע בזווית עולה או יורדת. מה זאת אומרת? המיני מחפרון, מוריד הילוך אוטומטית כדי לשמר על הכח בתנועה ואז מחליף חזרה בשטח מישורי ונוח
  • שלושה מצבי עבודה: כח, רגיל וחסכוני למקסימום פרודוקטיביות במינימום מחשבה.
  • לוח מכוונים מקיף וברור לקריאה בתא מפעיל נוח עם ראות מעולה!

וגם, תכנון קומפקטי. המיני מחפרון הכי קטן בנוי להעמסה על כמעט כל משאית, לניוד מהיר מאתר לאתר.

כמו המחפרים הגדולים (באגרים), גם כאן מדובר, לרוב, בכלי מונע על זחל עם זרוע תלת מפרקית הידראולית. המחוברת לתא מפעיל (לרוב פתוח), רק שכאן יש תוספת של יעה פינוי עפר קדמי בחלק מהדגמים.

אבל בגלל ממדיו הצנועים ומשם היכולת המולדת להשתמש בפחות כח, יותר נכון להשתמש במיני באגר באזורים בהם התשתיות צפופות יותר (מים, ביוב חשמל, תקשורת וכו') וצריך מפעיל מיומן שיודע "לחוש" ולעבוד בעדינות מסביב לנ"ל.

סיכום

אז כשאתם מחפשים מיני מחפר, מיני מחפרון או מיני באגר, תבחרו באחד של CASE (קייס) כי אנחנו ניתן לכם שירות מעולה, חלפים מקוריים ישירות מהיבואן ויכולות מעולות מכלים באיכות גימור גבוהה עם מסורת בשטח!

התקשרו עכשיו 5245* לשיחה עם יועץ מכירות מומחה בשפות עברית וערבית.

לקבלת הצעה משתלמת השאירו פרטים:​