ציוד מכני הנדסי

תוכן עניינים

תקנון פעילות קונים וטסים לחו"ל – יולי 2024

  1. כללי

חברת קרסו מוטורס בע"מ ח.צ. 51-406528-3, יבואנית ומפיצה של מותג הצמ"ה CASE (להלן: "פריסבי") מקיימת ימי מכירות במסגרתם, לקוח שירכוש כלי צמ"ה מתוצרת CASE בתקופת ימי הפעילות (להלן: "תקופת ימי הפעילות"), יהא זכאי להטבה מסוג חבילה זוגית הכוללת טיסה זוגית ואירוח במלון 5 כוכבים בחדר זוגי בשווי של 10,000 ₪ כולל מע"מ (להלן: "ההטבה").

 

  1. הדגמים המשתתפים בפעילות:

בפעילות זו, הדגמים ממותג CASE המשתתפים בפעילות הינם כדלקמן:

  • שופל יעה אופני CASE 521G
  • שופל יעה אופני CASE 621G
  • שופל יעה אופני CASE 721G

 

  1. תקופת ימי הפעילות
  • ימי הפעילות יחלו ביום 21.07.2024 ויסתיימו ביום 25.08.2024 (כולל), או עד גמר המלאי, לפי המוקדם מבניהם.
  • בכפוף למלאי כלי הצמ"ה מתוצרת CASE הזמינים בארץ בלבד.
  • מחירי כלי הצמ"ה מתוצרת CASE, המשתתפים בפעילות זו, יהיו עפ"י מחיר מחירון היבואן / פריסבי ואינם כוללים עסקאות טרייד אין.
  • אחריות לתקופה של שנה מהיצרן על כל רכיבי כלי הצמ"ה ושנתיים נוספות PTHP או 6,000 שעות עבודה (להלן: "הרחבת האחריות"), עפ"י המוקדם מבניהם, הכוללות המשך אחריות על מנוע, תיבת הילוכים וסרנים בלבד.
  • אפשרות לשילוב מימון בעסקת הרכישה במסגרת פעילות זו, בכפוף לתנאי החברה אוטו קאש שרותי מימון בע"מ ולתנאי הסכם ההלוואה שייחתם, מקבוצת פריסבי בעלת רישיון למתן אשראי מספר 54715. אי עמידה בפירעון ההלוואה או החזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.
  • פריסבי שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מועד סיום תקופת ימי הפעילות, להקדימו, לעכבו או לבטלו מכל סיבה שתיראה לה סבירה לעניין זה, על פי שיקול דעתה הבלעדי, ולא תישמע ו/או תתקבל כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה בקשר לעניין זה.
  • פריסבי לא תהיה אחראית לכל פעילות הקשורה למבצע לאחר סיומה של תקופת ימי הפעילות, לרבות הופעת פרסומות ו/או הפניות לימי המכירות בפרסומים שונים מכל סוג שהוא.

 

  1. לקוחות זכאים
  • לקוח זכאי להטבה המפורטת בתקנון זה הוא לקוח אשר הזמין ו/או רכש מפריסבי במהלך תקופת ימי הפעילות, שופל יעה אופני מתוצרת CASE מרשימת הדגמים המשתתפים כמפורט בסעיף מס' 2 לתקנון זה ואשר במלאי בארץ, וכן עומד בתנאים (להלן: "לקוח זכאי"):
  • הלקוח תושב ישראל מעל גיל 18 בעת ביצוע ההזמנה;
  • הלקוח חתם על הסכם הזמנת כלי צמ"ה במהלך תקופת ימי הפעילות;
  • הלקוח אינו חברה להחכרה/השכרת כלי צמ"ה או חברה עם צי כלי צמ"ה.
  • על בסיס תשלום מזומן בלבד ולא כולל עסקאות טרייד אין.

 

  1. שונות
  1. בכפוף לתנאי חברת הנסיעות ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ ח.פ. 511123051 (להלן: "ארקיע") לפעילות זו.
  2. ההטבה תהא בתוקף למימוש עד סוף 31.10.2024.
  3. אין כפל מבצעים והנחות מלבד האמור בתקנון זה.
  4. ההטבות הניתנות במסגרת ימי הפעילות אינן ניתנות לשינוי או המרה כלשהם, לא בכסף ולא בשווה כסף.
  5. ההטבות הינן אישיות ללקוח הזכאי ולא ניתנות למכירה או להעברה לצד שלישי.
  6. אין באמור בתקנון זה כדי לגרוע מתנאי הסכם הזמנת כלי הצמ"ה ו/או הסכם ההלוואה אלא אם נאמר אחרת ובמפורש בתקנון זה.
  7. פריסבי איננה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שייגרם ללקוח ו/או לצד ג’ אם באופן ישיר ו/או עקיף בגין השתתפות בהטבה ו/או בגין מימושה ו/או אי מימושה.
  8. תקנון זה מצוי באולם המכירה של כלי הצמ"ה מבית פריסבי בכתובת רח' האורגים 34 בחולון וכל לקוח פוטנציאלי ו/או לקוח, רשאי לעיין בו בשעות  העבודה המקובלות, בכפוף למתן הודעה מוקדמת בת 3 ימי עסקים.
  9. פריסבי ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות לתוכן ו/או לצורה ו/או לדיוק ו/או לאמינות של התכנים המוצגים בפייסבוק, באינסטגרם ובכלל בכל פלטפורמה דיגיטלית אחרת אפשרית, והיא אינה אחראית לכל פגיעה ו/או הפרה של זכויות יוצרים, זכויות קניין רוחני כלשהן, סימני מסחר או סודות מסחריים, בקשר עם התכנים המוצגים באתר פייסבוק ו/או בקשר עם כל שימוש אחר שיעשו גולשים באתר כאמור.
  10. ידוע ללקוח, כי פריסבי רשאית לערוך, לשנות, לתקן או למחוק תכנים ו/או להסיר תכנים בשלמותם ו/או בחלקם ו/או כל חומר ו/או מידע מהלקוח, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט וזאת מבלי לתת על כך הודעה מראש ללקוח.
  11. ההשתתפות בפעילות אסורה על עובדי פריסבי ו/או החברה המפרסמת, וכן עוזריהם, עובדיהם, מנהליהם, שותפיהם, ובני משפחותיהם של כל הנזכרים לעיל. "בני משפחה" לעניין סעיף זה לרבות הורים, אחים, הורי הורים וילדים.
  1. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל מדיה שהיא בדבר ימי המכירות, תגברנה הוראות תקנון זה.
  2. בתקנון זה השימוש הינו בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד וכולל גם פניה בלשון נקבה ו/או רבים.

 

פריסבי מאחלת למשתתפים הצלחה רבה וחופשה נעימה.

 

לקבלת הצעה משתלמת השאירו פרטים:​